domingo, 17 de junio de 2012

Autopsia dun soño.


                       Autopsia dun soño.



Que non eramos nós.




















Que eramos dous corpos
Nus no epicentro
Deste gran seísmo .




I: Eu

 Ao comezo,
                    Era eu
quen te levaba a ti.
Sobrevoando  cumios
E falsos teitos
                   ( a dúas augas )
Para matalo inverno
Nada máis chegar.

Para esgazalo
 á metade.

E ficar a vivir no noiro noire.

Analizando as diversas
Capas de sedimentos
Que atravesan a estación
Artrítica, en diagonal.

Beber,
A materia gris da terra
Que escorrega polo cano
Do tellado polvorento.



As follas secas
Interrompendo o
Meu curso vital.










Trazando     bisectriz
                                        E
                                             zirtaideM
    niM            erboS











II: Ti.

Logo,
Fuches ti
Quen me levou a min.

Un pequeno pardal ferido
Nu de plumaxe,
Indefenso.

Agochado no
Tenro regazo do teu ser,
Deitado contra o teu peito.
Os teus infindos brazos
Abarcándome no
Seo da  túa seguridade.

E  non teño medo
A deixarme caer.

Non
Teño
Medo.


III: O noso amor .

Ti
e
Eu.

Nós.

O ceo na súa perfección
Azul e
 sibilante.

Un pardal ferido
Nos brazos
Dun ser inimaxinable

Tanto,
Que só eu o podo ver.

A ilusión óptica
dunha chama azul
Agromando entre  
dous corpos.



No hay comentarios:

Publicar un comentario